Family Giving

The Lu Sutton Family Giving Program is an opportunity for families to donate money to the PTA in comfortable increments that work within your budget and with your schedule. Family Giving is a recurring donation during the school year that we ask each family to give in order to help us meet our financial needs.

All the money received from the Family Giving fundraiser will go directly towards your child’s educational experience.
Money raised will help pay for the following programs and activities in the 2015-2016 school year.

  • $ 5,500- Instruction for Kindergarten PE classes, Homework Club for 3rd through 5th Graders
  • $ 2,400- Towards field trips for all grades
  • $ 1,850- Free Community Events like the Halloween Festival and International Day
  • $ 1,400- Assemblies
  • $ 600- Art Supplies

Family Giving donations can be made in recurring monthly donations during the school year,

OR

**ONE TIME DONATIONS IN ANY AMOUNT ARE ALSO GLADLY ACCEPTED**.

Quarterly or every other month payment plans also available!

All Lu Sutton Families signing up for Family Giving in the first 6 weeks of school will be automatically entered into a weekly raffle to win one of several prizes given out each week at Community Time until October 1!

There will be a Family Giving booth at the Welcome Back Ice Cream Social on Tuesday August 18th AND at Community Time every Wednesday morning in August and September.

Please stop by to sign up for a donation AND be automatically entered into the Family Giving sweepstakes!

There will also be a Family Giving Box in the Office until October 1. Please complete a sign up form to enter into the Family Giving Sweepstakes which will be attached to the Family Giving Box.

Please donate today to help Lu Sutton reach our 2015-2016 Family Giving Goals of raising $10,000.

Familias Regalando

El programa de Donación Familiar (Family Giving) es una oportunidad para que las familias de Lu Sutton puedan hacer una donación a nuestro PTA en forma periódica durante el año escolar. Estas donaciones, que representan cantidades modestas, tienen como fin sufragar programas importantes para nouestros hijos. Solo pedimos que cada familia decida cual sería una suma razonable dentro de su presupuesto.

Todos los fondos recaudados en el programa de Donación Familiar (Family Giving) serán asignados directamente a la educación de sus hijos, y distribuídos para:

  • Instrucción de educación física para los alumnos de Kindergarten y para el Club de Tarea de los almnos del tercer al quinto grados
  • Excursiones.
  • Eventos comunitarios gratuitos tales como el Festival de Halloween y el Día Internacional.
  • Asambleas.
  • Materiales para clases de arte.

El Primero Objetivo del Programa de Donación Familiar Para el Período 2015-2016 es alcanzar nuestra meta de recaudar $10,000.

Tengan la bondad de escoger una de las siguientes opciones: Donaciones cada mes durante del anxo escolar

O

*Una donación única cualquier cantiad sería sumamente apreciada!*

Les rogamos participar con nosotrospar en el evento Welcome Back Celebration and Ice Cream Social que tendrá lugar el 18 de Agosto del 2015 de las 4:00 a las 6:00 PM. Tendremos una mesa encabezada por el grupo PTA anunciando el Programa de Donación Familiar, recogiendo los formularios de promesa, y suscribiendo a los nuevos miembros del PTA. Y ustedes tendrân la oportunidad de hacer una donación en ese momento, ya sea en efectivo, por cheque, o mediante PayPal.

Tambien tienen un opportunidad para participar cada Miercoles en los meses de Agosto y Septiembre durante del Tiempo de la Communidad O en la caja en la officina para Family Giving.

Todas las familias de Lu Sutton que se suscriban en el programa de Donación Familiar durante las primeras seis semanas del año escolar participarán automáticamente en un sorteo semanal para ganar uno de los varios premios que se otorgarán durante el período de Tiempo de Comunidad (Community Time) hasta el primero de Octubre.

Así que por favor deténganse ante la mesa de Donación Familiar, suscríbanse en el programa llenando un formulario de promesa que se encuentre dentro de su presupuesto, y comiencen a participar en los sorteos de premios semanales!

Please add PayPal buttons, etc for Subscription and Donation

Report This Post